TAR DET LITE .....

Lungt pa hotellet nu. Idag har vi badat & solat. Stranden & poolen! Asgott, men nu pa kvallen har det varit litelite regn sa det har varit synd. Men imorn hoppas vi pa finfint och da ska det pressas! hihi. Inte fatt nan storre farg tror jag men de kommer! Kommer INTE svika min mamma hehe! Ne nu ska jag och martina ga ut och ata ! Texmex mums blir det tror jag hehe! fan nan som sjunger karioke och fyfan vad de later! Har redan huvudvark! MEN de e bodyguard lat! de gillar ja hehe. Fan golden sand va gryyymm feststad! Vi aker dit imorn! Pooler, strandbarer, ja alla teman ni kan tanka er! Och detta skulle va en lugn stad?? in my ass! kopt en del fint idag faktist! blir mermermermer imorn och alla andra dagar hiih.. Foresten kom ett sms till mej igar direkt nar ja kom till hotellet ! gissa vem detta va fran?? C!!!!!!! PANIK! Aja, OVER&OUT babies


Kommentarer
Postat av: Louise

Va ? har ni vart på golden sands ? full fest asso :S ? fan för dom på resebyrån ... dom sa ju till mig att de skulle vara lugnare än sunny beach ...

2009-06-09 @ 12:57:05
URL: http://louisehelenmariemagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0