15 JUNI

Ligger i sängen och ska snart försöka sova! ska upp tidigt för imorn börjar mitt nya liv har jag bestämmt! Blir gym och cykel till jobbet :) Känns jätte bra! Även varit ute en sväng nu och pratat ut lite med en person :) Känns jätte bra! .. skönt att prata med han! always & forever kommer vi finnas där. Skönt..

i still miss you, var hos dig i onsdags c. kändes så underbart men sen efter i fredags kom ett sånt hårt slag av en människa jag aldrig träffat eller pratat med! Han visste rubbet. Fick reda på annat som gjorde mig innerst inne väldigt sårad. Men de betyder inte att jag kommer släppa dig, de e jag inte redo för än! Men därimot grilla dig ordentligt. Men vet inte riktigt om jag vill ha ett ärligt svar. Har de hellre så här än får de svar jag inte vill ha! .jag e rädd. Jag skiter i vad alla säger, tro mig. Mina vänner blir arga på mig för ja känner som jag gör. Jag skämms för o vara ledsen över dig. Den enda som förstår är mamma och min syster. Dom är dom ända som jag faktist tror alltid kommer finnas för mig.. Dom andra känns inte ärliga. Vill härifrån vill till dig, vill härifrån NU! Ta mig till landet ingenstans ? ..


trött på allt.
precis allt.
kan någon rädda mig ur min vardag?
Tacka jesus för jag har min mamma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0