BARNVAKT ÅT LILLAN.




Godmorgon :) är nu barnvakt åt denna söta godsaken! kom direkt från bageriet hit, haha nedå, men hon skulle egentligen vara med och hämtat upp mig gbg idag.. Men är ju hemma, men gick inte säga till henne att komma senare till farmor ( mamma ) eftersom dom bestämmt och då skulle hon bli så besviken! Min lilla cecilia, vad söt hon är.. Längese vi låg i sängen så som vi gör nu hehe. Har ätit frukost och så. Mamma ligger och sover. Ska nog ta en smygtupplur här. Vi kollar pumpa och timon.. Kuligt..

Idag åker jag även till sis lite senare, blir till att dricka öl o. må gottigott.. ska bli riktigt kul faktist. Fick även höra att de e grebbestads karnevalen nu  i helgen! DET SUGER NU NÄR INTE JAG ÄR HEMMA!!!!!


Ne nu ska jag "vila" lite. men vi hörs sen :)
OVER&OUT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0