9 JULI

hello there =)

allt fint ? med mig är de sådär. Jag flyter bara med helt enkelt.. Ena stunden känns det okey, andra åt helvete, vissa gånger ilska, sen känns tom! Många känslor man lyckas ha inom sig.

Har packat nu, ser lite på en film som börja 9 .. Ska käka några chiken bits som ja väntar på ska bli klara, sen så lär jag väl sten somna, nedå, men känner mig slö! gårdagen va SJUKT kul. Som alltid kan man väl säga när jag e med sis ! vi blev för packade, glömmde allt för studen, bara körde på :) idag vare la lite mindre kul när jag först tänkte, vafan hände? minns inte nått sen början av sjökanten haha! en del kommer upp allt eftersom, sen när de låg blaske blöta kläder brevid mig, sen ont i armen och öm i pannan, kläderna var borta men vakna i en sjökantens jobbar tröjor. öööh ok ???? Aja kul vare iaf som fan de jag minns ;)

Lite segt att inte va hemma för dom ska tydligen åka till baden dom som jobbar där. Fråga om jag o sis skulle med. Men ja e ju inte hemma :( Men kommer ju såklart mer fest om man säger så med dom!!! .. ska ju dit direkt ja kommer hem säkerligen :)

Ne nu får ja kika vidare här, kommer ett inlägg lite senare, ska även ha med mig datan fast tydligen SJUKT dyrt att andvända internet där. Men ska iaf blogga varje dag åtminstonde 1 inlägg. :)

Hörs till natten,  seeee ya.
OVER&OUT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0