7 JULI



Hallu kössar..

Nu e jag nyduschad, ( ser ut som en blöt hund som ni ser haha ) ska snart göra iordning mig för att åka till calle i göteborg.. Är väldigt nervös pga jag  e rädd hur de kommer sluta, jag vet att vi kommer ses igen, men om vi kan få pratat ut och göra upp om hur allt ska bli!! Hoppas hoppas detta kommer gå bra, ska iaf ta mig en öl på dit vägen.. Men jag saknar han, saknar han nått fruktansvärt mkt..

Fått gjort för övrigt väldigt mkt gjort idag. Gick upp vid halv 10, träffa pappi en sväng sen åkte vi till monas med mamma vid 11-halv 12 och käka luch.. Sen iväg till kiosken och röjde som fan! Så mkt skit de finns, och så mkt skit man tagit emot. Jadu fan, helt crazy det hela hehe. Röjde vart fall där sjukt mkt, sen kommer en & kollar på den på fredag. Dom har ringt 2 ggr nu så han verkar ju bra intresserad .. =) Sen var vi till stan en sväng, fixat pass o skit till mamma. Sen hem och grejat. Nu sitter jag här o ser ut som en blöt hund hehe! Ska ta o göra iordning mig här nu! ska nog ta tag o, ringa john för lite råd :p haha...

Imorn blir det lysekil till sister. vi ska ut och daaaansa ;) .. Na men dricka öl o. må gott. Sen hem torsdag o. packa o. skit för på fredag morgon åker jag med mamma till norge och pratar med jobb med en tjej där. Går allt som planerat börjar jag i veckan =)) hoppas mitt modem funkar där så jag kan ta med mig datan o. blogga om hur det går :p eller hålla kontakt med mina nära och kära hehe.. HOPPAS... Vill tjäna pengar, lite segt att inte va hemma när sis e ledig o. gå ut o har skoj men kan behöva en vecka i lugn o. ro utan grogg o drinkar o. bara försöka jobba !!! Vem vet ? jag kanske träffar en norsk, golfare som e miljadär och vi lever lyckliga i alla våra dar ? HAHA nedå, det där var ett skämt. oki ? :)


Nu måste jag göra iordning mig. tänk på mig ikv & håll tummarna!
over&out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0