27 JULI

hej, allt bra med er?

själv har jag sjukt ont i magen och lite små ångest. ångest över att va hemma och i uddevalla, över att ha ett internet ! Haha ja, tro de eller ej, över ett internet. Bli så less när man läser, ser, hittar osv grejer man inte vill.. Desutom har man kontakt med folk och de är de sista jag vill ha nu, inte kontakt med någon.. vill härifrån, till min mamma. Ja saknar henne så fruktansvärt mkt så vill bara komma upp till henne nuu! Så imorn åker jag med 1 bussen till oslo, när ja kommer dit ska vi strosa i oslo lite! Sen så gå o. äta på nått mysigt ställe & efter de hem till hönefoss! Ska bli så skönt mina kära att få åka härifrån !! :) Har verkligen ingen lust att blogga med tanke på hur jag egentligen mår.. svårt att förklara en sån här känsla! Känner att jag inte ritkigt vill prata om den.. men tänkte ta en snabb beskrivning om lördagen! :)

John kom hit och var med och drack! de va sjukt kul att han var med. Vi satt o. shotta o. blev jätte fulla hehe!
åkte ner till stan, gick till öltältena och träffa camilla där :) Sen gick vi alla fram och rocka till billy. haha!!  Då mena jag rocka. Tacka mig för ni inte fick se videon! :P där framme träffa vi även mattias som jag stod och hoppa med! hes och jävlig blev jag! Sen gick vi till mortens, ville haft mig en langos, men de fick jag aldrig haha!! Gick iaf till mortens och där träffa vi farbror och hans kompisar. :) Även grannen maria, träffa hur många som helst ute som även sa till mig idag " hade du kul ? " öööh har vi setts? haha! Träffa kila anna theres igen, ylva, atle, robin ( johns bror ) dala, mattias och många mer :) Inte lika kul när vi skulle hem! Jag och martina rök ihop som fan haha, jag tappa min nykel, den som jag måste ha för att få upp dörren där nere.. Tjenix full och jävlig fick jag ropat och kastat sten på maria ( grannens)  fönster så hon kom full och öppna haha! Kom upp, till min bästa hund som blev glad och se mig :) sket kul kväll, ingen kul natt, massa jobbiga idioter ( kommer till det ) HADE IAF JÄTTE SKOJ!


Allvarligt talat, blir så fruktansvärt irreterad och får mig ett sjukt gott skratt när jag tänker på de!!! Att du har mage och komma fram och säga en sån grej till mig ? lägg av och snacka skit, jag vet att du gör de, nu lägger du av med det. Lilla gumman, mina tankar om dig ändras inte. De du och jag hade är historia, JA jag pratar skit om dig? men vet du vrf? För att jag inte tycker om dig, rättare sagt avskyr dig. Så jag snackar hur mkt skit, till vem jag vill, när jag vill! Personen ifråga får tolka de hur som helst, men till början säger man ju att de inte vill diskuteras, börjar den personen DÅ fråga va de e såå självklart berättar jag om den lilla grejen som hände och hur stort de utvecklades! Inga konstigheter med de? ....

Jag orkar inte med dig, ditt liv, dina killar, eller dina känslor! Jag skiter i om du inte tycker om mig el ditt skitsnack. JAG BRYR MIG INTE?! hur svårt ska de va! PALLA. Jag la av med sånt trams när jag gick på högstadiet. pallar TYVÄRR inte detta nu! Har både viktigare & andra saker att ta tag i ! Så berätta jag detta för syrran, hon skratta ju men fatta inte när detta var! JO när du gick in på toaletten så passade hon på.För slicka röv har hon alltid gjort för mina syskon o. kommer alltid o. göra. DET tolererar jag absolut inte heller. brorsan med bunten i fickan & syrran med festerna! Jävla gött om man kunde ha de så!

BYE! OVER&OUT.


Hade tänkt mej lägga ut en del bilder från gårdagen (lördag)
men dom va så stora så får vänta med de!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0