23 JULI

hallu,

gårdagen va helt okej! Trodde inte jag skulle få i mig så sjukt mkt som jag fick och bli så fruktansvärt full haha!!
MEN ja såg folk som var bra mkt fullare! Det va sjukt kul att se eller, så ser väl jag och syrran ut varje helg menmen  hehe!!

Nu e hon o. köper fiskbullar, slödryck, cigg & hämtar kläder hos henne!! :) Förut var vi på stan med lillan på tivolit i ÖSREGNET, såg ut som en blöt hund, va pisseblöt och kämpade för att inte kräkas i virvelvinden :P Det var bara vi som åkte så då snurra dom på oss hela jävla tiden! cissi bara asgarva hela tiden och vi hade lovat henne åka TVÅ karuseller, hon valde samma! YEJ, menmen! Där var mitt bevis i kärlek till henne hahah ! Som hon sa. " faster? mår du lite dåligt? men vet du vad, det går snart över faster, det snurrade bara lite föööör fort " ahaha, gud vad jag älskar henne!! Men pissur och jävlig va hon när vi skulle gå.. heeeerre!:)


Ikv blir de fest, om jag såklart får tag i sega kila som aldrig svarar haha!
Hörs sen ;)

OVER&OUT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0