9 JANUARI

sitter och e lite irreterad här nu pga mamma låna mina uggs när hon skulle gå ut med hunden! Hon kom nyss in och har halkat i leran så dom e rätt sketna och skrot alltså haha. Nu står hon och kämpar för att få dom rena men tror inte de går så rockigt.. Mina favvoskor, de får nog bli begravning om dom inte går att få rent haha!

Ikväll blir det fest med sis, ska bli kuligt faktist. Nu snart ska vi åka iväg till torp tror jag och handla lite :) Får hoppas på en riktigt najs fest och hoppas ni får en lika bra fredag som jag förhoppningsvis får. :)
Skriver mer sen när ja kommit mig hem, måste kolla in mina uggs. KRAM



Ett gammalt kort, jag med kort hår & dags för sovtime :)

mmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0