6 JANUARI

Vaknade nyss, sitter här med en kopp kaffe i badrock och kollar ut och herrejesus vad det snöar :) Rätt mysigt tycker jag faktist :) Får nog snart sätta på mig kläder och börja göra iordning mig. Sis ligger inne och snarkar i mitt rum. Hur kan hon sova så här mycket? Skummt. Iaf, igår var vi uppe i lindas kiosk. ( Som snart e vår hihi ) Lärde mig paketen och lite sisådär. Sen skulle vi till skattevärket men var ju 100 folk där inne så där vägra vi och stå! Sen åkte vi till monas och fikade. Sen drog vi till pappi i vänersborg. :) Jätte kul att se han! Men när vi väl träffas så saknar jag han ju så. Sen blev det raka vägen till alingsås. Var sjukt halt så vi körde i snigelfart. När vi väl kom upp så skulle vi köpa kaffe och ta med mat till lacke. Men det var isbana precis ööööverallt. Och då menar jag överallt alltså. Det var inte en gång man höll på att sätta sig. Iaf så fick vi handlat en pizza till han, kaffe till oss och drog upp och han såg så mycket piggare ut och det gjorde mig dunderglad. Mamma åkte tillbaka till stan så vi satte på en film. Satt och kika men sen efter pizzan så stensomnade ju han! :) Men det gjorde inget alls, såg ut som ett litet barn när han låg där och snarkade :) Bara jätte posetivt så jag lät han sova. Sen kom mamma och efter många om och men åkte vi! :) Får antagligen besök i helgen av mr.lacke och det ska bli kul, bra för han med lite miljö byte oxå. Kommer han så blir det att vi hittar på nått kul! Men blir de inte så blir de kanske utgång i helgen kanske ? , får se vad som sker.


Nu måste jag iaf klä på mig, men vi hörd av&ses hehe!
KRAM.

En väldans snygg bild på marcus, tobbe & mig! HAHA

hhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0