13 JANUARI

hej mina vänner.

har inte bloggat på ett bra tag nu men det har varit sjuuukt mycket exakt varje dag! Vet inte sen sists jag har varit så här upptagen. Kiosken, alingsås, kiosken, alingsås det e ungefär det som bara surrar i mitt huvud. Det e jätte jobbigt och känner att det drar ner på psyket nått soppas. Som annelie sa " Tycker du ska komma hit så börjar vi träna så kan du bo i vårt förråd " Ja gärna, det hade varit så mkt bättre. Vill bara åka bort. Hoppas att svenska spel kursen e snart så man e borta i tre dagar i stockholm och bor på hotell.. SKÖNT! Ne men nu låter de väl som allt bara e jobbigt. Visst det är det. MEN jag vill så gärna, jag verkligen vill hjälpa och klara av. Nu e jag så jävla orolig så jag vet varken ut eller in. Var e du ? Ja får inte tag i dig!!! i förrgår var den jobbigaste dagen nånsin. Även syn och psyke, jag vill så gärna, så gärna krama om dig och viska till dig att. Det är ingen fara, huvudsaken med allt det här är pga att du ska må bra. Vi vill bara dig väl !  Mmm, jobbigt just nu! ska iväg till banken nu men ja blogga mer ikv! MÅSTE skriva av mig! Men tack annelie, fast du e så långt borta så är du ändå en sån go och hjälpsam person! Glad att ja lärt känna dig och du e posetiv hela tiden! DET behöver jag :) Känns att vi förstår varandra fruktansvärt bra. Och helt enkelt glad att du finns där.

vi hörs sen! :)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Naaw tack sötis :) Nu har vi startat en blogg...fast har inte skrivit nåt i den än, men ska göra det ikväll tänkte jag!! www.metrobloggen.se/we är adressen iaf! Haha vad fan ska man skriva då? Jaja det kommer väl, får väl ladda upp lite bilder =) Kram på dej, nu ska jag gå ner till banken för min bil e HELT paj! Vi startade den med hjälp i förrgår men nu va den död igen så måste ha nytt batteri, blä. Kram

2009-01-13 @ 13:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0