VAD VORE JAG?

ja, vad vore jag, utan dina andetag ? A, de kan man fråga sig. Fått en sån där depp timme haha! Jag älskar verkligen den låten! nötat den i ca en timme nu ! Jag tänker så otroligt mkt, får sånna tankar och ilningar men ändå värme i kroppen! Eftersom de blir så måste man nog erkänna att man faktist älskar den! Alltså den ska jag verkligen ha på min begravning & bröllop & även sjunga för min nyfödda bebis som man kan sjunga till söms så som en person kan få mig att somna! :) Låter kanske lite skummt men tycker den passar till alla grejerna :) Kommer så väl ihåg när jag hörde den för första gång. Då var fidd med i bilden och ja! han ska vi absolut inte ta upp här för här passar han absolut inte in =) Kan inte riktigt förstå att denna låt & text kan ge en sån beröring! Jag menar när jag lyssnar på denna är de både lycka, kärlek, tårar, hat, ilska, besvikelse, sorg, förhoppningar skratt, tidiga morgonar, sjukhus,  överaskningar. Ja, jag får alla dessa känslor inom mig. Blir ledsen men ändå glad! Helt skumm känsla. Men vet ni vad ? jag älskar känslan, känslan av både lycka, sorg & rubbet.. Varierar dock var för dag! Men på nått sätt så.. äsch ja vet inte! Idag får jag faktist lycka i tankarna, men ah! ne nu orkar jag inte älta mer :) Emma dök upp här iaf för en stund sen! Trevligt trevligt! Desutom kan hon inte köra bil :D Backa hade hon lite problem med ;) Mohaha. Hon kommer på besök på måndag och dricker kaffe! Ska bli kul att träffa henne eftersom de var så längesen! :) Ne nu ska jag ta och städa lite här =) Over and out! Vi höres sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0