SEMLEDAGEN!

oja, har nyss smäckt i mig en semla med vanilj. Nu mår jag illa men den första tuggan var go :) Dricker lite kaffe och e trött & seg somfan! Kommer nog somna rätt tidigt. Hoppas de iaf. Hmm, sovit en liten stund ikv iaf. :) det var gottans hehe! Ne nu kollar jag på stepbrothers! Den e förjävla rolig alltså! Kan skratta rätt mkt åt dom :) Helt störda för fan! Martina e rätt lik den ena. Eller vi e nog rätt lika dom både jag och hon HAHA! Både störda, tröga & helflippade ..  Nåja, jobbar imorn, innan får de bli dusch & så, så gott och duscha innan man börjar :) Sen jobba och sen vettifan! Aja, ska se klart på filmen här men ni ska få en bild på " step brothers " fast gjort om den lite ;) haha.. Inget och göra så här så va inne på paint ;) ... God natt allihopa sussa sött så höres vi till morran :) Och c, ja saaaaaaaknar dej så mkt .. SUCK! jobbigt :(  Over & Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0