8 FEBRUARI

hejhoppgodmorgon :) hur mår ni ? själv mår ja kanon! jobbar, nyss ätit och sådära! :) Sitter i soffan med en filt och myser med en kopp kaffe! Gottigt. Idag ska jag sluta lite tidigare pga jag måste ut till torp och köpa lite saker :)) hihi! Sedan hem & duscha, färga håret & efter de blir det att fara iväg till masthugget (; till min lilla c. ska bli mys och gott. Längar efter han :) Så blir att mamma e nere imorn i göteborg vid kvarti nio & hämtar mig och så får hon köra mig till jobbet eftersom de e min vecka att jobba det tidiga passet :) Jag ska bara mysamysa & kramas hela natten lång! Jag behöver närhet, närhet & kramar från han! :) Blir najs. Igår åt jag & mamma pizza och kolla film! Var mysigt. Och iförrgår gjorde hon gulasch soppa! Alltså min favorit rätt! De var nått av de godaste jag ätit! Martina gjorde gulasch till oss idag som vi skulle ha och äta här :) Den var oxå hur god som helst. mumma. Kolla melodifestivalen igår, det var ju allvarligt helt pinsammt. Alltså vad är det för låtar ? Och dom som gick vidare?!?! hallå dom kommer ju för fan skämma ut svenska folket. Får hoppas någon i nästa veckas melodifestival är nått att ha för det här var helt sjukt dåligt. Ska iaf INTE kolla påt nått mer hehe. :) Ne nu ska jag ut och röka med gunborg :) vi hörs sen. Här får ni min favorit bild på calle :)               
                                                                                                                                                                     lllk

Kommentarer
Postat av: Lenita

vilken bedårande vovve!!! fin bild=)

2009-02-11 @ 18:53:30
URL: http://lenitatheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0