3 FEBRUARI

Godkväll people! :)

Sitter hemma i soffan nu & myser med vovven !! Ska snart dra på en film och sen somna gottgott till den :) Idag har även en dag gått i affären gått kanon :) De krånglade lite med paketen i förmiddags menmen! De fixade vi ganska lätt!!! Dagen har gått bra snabbt! maria och samuel kom upp och hälsade på och kom med en jätte fin blomma :) Blev jätte glad! Satt och fika menas busan tog våra bullar på bordet! ( Busan var med hela dagen idag ) hon gillar och vara där tror jag faktist:) Allt känns jätte bra och ser framemot denna tid :) e jätte nöjd men vill ju papi, bror och kila kommer upp och kikar så klart! Men dom kommer nog så småningom för jag ska då ingenstans! Imorn kommer ju iaf kila upp =) Krille oxå tror jag men vet inte om man kan lita på de hehe ;) Prata precis med natts. Faan vad ja saknar vår tid gumman! Vad vi skratta :) ska bli så jävla kul på carnevalen! Då är de fest som heter duga ;) Inga i putt, inget gängning, ingen kallsup i saggvattnet m.m ja du herre min sköna! Vilken tid. Den var den bästa! Snart igen darling, snaaaart! :)

Jag har tänkt fram och tillbaka! Jag orkar inte mer, jag orkar inte kämpa kämpa kämpa men inte få nått tillbaka! Är så  fruktansvärt besviken alltså! OM du visste. Finner inga ord! Så nu ska jag tänka på mig och lägga energin där! För e så trött på att bara ge och ge men inte få nått tillbax. Inte äns ett svar på telefonen e det värt! Känner mig korkad, bara tanken av allt.. Du hade nog aldrig behövt mig. Hur jag än försöker är jag i vägen fast i sjävla verket så vill jag bara DIG väl & ville bara hjälpa dig då du inte hade någon. Men den hjälpen är nog inte värd något alls nu pga du har dom du inte hade då. Då fanns jag men nu finns dom andra. Over and out - jag e klar, jag orkar inte mer. Det tar för mycket på den lilla kraft jag har kvar. Tyvärr hade jag hellre funnits vid din sida och haft dig vid min sida, det hade varit pricken över iet. Du hade mitt hjärta i din hand // Kent - utan dina andetag.



Lite bilder på natts marcus och min tid :)


Saknar er bästa kössar.

baby  mmm 
jh hjhj klkl sdjlksdaj


OCH slutligen, årets foto 08 -
Hemkomsten från carnevalen ! 1 min senare gick de inte så bra!
" MEN MARCUS, vad gör du ?!?!?! / Ingen anin ? :O " upp med händerna i vädret! "
Ni har gett mig så mkt minnen! Tack godingar! :)

skdjkjd


Nattinatt jess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0