24 JANUARI

hej hopp lingon krop! Hmm ? okej. Sitter på jobbet, nyss ätit spagetti. Linda kom hit vid halv 11 imorse med frukost så planera vi våran dubbel dejt rättare sagt lindas blindedate! :) haha! Ska bli kul och se :) Iaf så kom mamma och hämta mig hos c idag vid kvari 9 :) Haft en sån otroligt mysig natt! Jag dör vilken kille jag träffat. Ja kännt och träffat han i ca 1½ år :) Men iaf nu verkar de vara på den seriösa sidan eller aa. Tror de :) hihi... Hmm mös, låg med  varsin mysdress och åt godis & skratta o såg på 2½ men :) hur mys som helst. Alltås, jag blir helt knäsvag. Saknar han! Puh jobbigt, men vi ses ju snart igen :) Ska snart hem tror jag, orkar inte vara med mamma hela dagen :/ varit här sen 9.30 och e seg. Var uppe när c gick till jobbet. Så halv 7. E rätt död men rätt utvilad & seg. Vill hem, duscha, lägga mej i soffan med busan & bara slappa! :) ( mams jobbar för sis ) Helst med c men nu e ju inte fallet så att han e här tyvärr hehe! Ne nu ska jag greja & ut och röka :) Skriver ikv. over & out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0