19 FEBRUARI

Hallu i snöovädret :) Fan vad de snöar alltså, visst de e faktist riktigt mysigt, men inte om man tänker på vilken månad det är! Nu ser man ju bara framemot sommar. Men de regnar väl bort imorn eller nått. De gör inte mej nått om de ligger kvar bara det INTE blir slaskigt & jävligt. Sov faktist till 9 idag :) kändes som de va längesen jag sov ut. Mamma drog halv 10 & hämta sis så åkte dom till kiosken. Jag duscha och gjorde iordning mej så kom hon sen & hämta mej :) Vi åkte till stan & gick där och lulla oså .... Nu jobbar jag & helt plötsligt studsar min bror krille in :) Nu blev jag glad pga de e rätt dött idag.. De snöar, snöar & snöar. !!! Imorn blir de iaf hel dag i gbg! Ta ur löshår, fixa nytt, klippa till de, shoppa lite, äta på nått mysigt ställe & sen till c och se film och ha de riktigt super mys. :) Låter inte det som en super dag? Jobbar till 12 desutom och imorn kommer leveransen med cigg och så, så då finns de grejer att göra på morran med :) Helt klart kanon! På lördag har ju bäste eleine fest :) Så då blir de åka på kalas till henne och dricka alkohol! Ge gärnet helt enkelt! ;) Blir nog ett bra drag på stampes pub haha! Finns folk jag & sis inte klarar av och tvätrom så då ser man väl dom! Lyckat! Hmm... Ne nu ska jag nog ta och städa lite och ut och ta ett bloss :) Vi hörs senare, ha de kanuwn! over & out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0