12 FEBRUARI

Hallo mina käratse :) Ligger i soffan och kollar tv. Nyss kollat på en fruktansvärt bra film som jag tror jag faktist dra på igen :) hihi. handlar om en tjej & en kille, skridskor, dom blir kära, går vidare till final, blir ovänner, blir vänner, vinner guldet sen slut. Ja som alla andra sånna filmer MEN jag älskar dom ändå! Disney filmerna gillar ja starkt! Såg föresten high school musical 3 ! Den va as bra :) Men 1an e ju alltid bäst och trean bättre än tvåan haha! Ne vet ni vad, min data & internet funkar, men de e så fruktansvärt segt för vi har gått för bli 5 GB , då får man inte alls samma hastighet !! NEJ utan inte nån alls! går knappt gå in så pallar inte av att sitta där. har iaf sis data nu & imon :) Lyssnar på " i will always love you " så vad ska man säga? den e ju så jäklar förbannat bra :) iaf, imorn ska jag antagligen till c. :) Miss him. Tanken e att dricka vin & mysa :) Vi hoppas på de bästa ;) ne e ap trött.. ska nana nu men tänkte ta att blogga lite på jobbet imorn :) Imron får ni reda på mer vad som hänt hur ja mår m.m ;) Natti. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0