10 FEBRUARI

Hallu sunshines :) Jobbar nu, eller jobbat sen 10! Haft en väldans go natt. Eller hur go som helst kanske man ska kalla det. Var hos c igår och de gick som ja tänkt mig. Idag är jag som en ny människa. Har huvudvärk dock menmen! Inget att göra åt. :) Mamma hämtade mig vid 9 så fick vi köra turbo hem men vi han. Paket killen hade inte hunnit komma till 10 så idag behövde inte stackaren stå ute och vänta :) Pappi har oxå varit på besök. Han tyckte de var jätte fint här :) Väntar på att martina och magnus ska komma hit (; de blir grejor. Hade velat stannat hos c inatt med :( men blir antagligen besök dit på fre. vi får se hur allt blir. Ska ju till tanum på lör. Och de ska bli sjukt förbannat kul! Får hoppas de blir som förra året :) Nu måste ja städa lite här och så! desutom hoppas ja bror min fixat min data till sen.. Den e hur seg & trög som helst ;/ Men hoppas att den e som ny (: over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0