30 AUGUSTI

hejhopp alla glada gelehallon!

Nu ligger jag i sängen o. kollar lite & surfar hit och dit. Rätt tråkigt faktist men börjar bli bra trötternu efter att åkt bil halva dagen & även flamsat och skrattat med sis och mor! Varit en okej bil resaförutom jag glömde min väska i tanum med all bröte i! Så fick vända efter 20 min då jag kommit påatt väskan vart borta! Smart jess! Men sis körde så turbo kössen vände och körde tillbaka utan någraproblem :) Känns jävligt gött att vara här uppe. Avslappnat och gott. Behöver inte tänka på nåttstörre där hemma bara sova & jobba! Gillar de livet faktist, livet jag har här. Desutom har jag minanära och kära så då klarar jag mig! Hade busan varit här hade de ju så klart varit ett plus! Men vetlillan e glad där hemma som får ha henne och en jätte snäll bror som ställer upp & skämmer
bort henne med cheesburgare och gud vet allt !! HAHA!

Imorn börjar jag & syster jobba 15.00 innan det ska jag hämta ut mina uggs, mina stövlar, gå tillbanken och hämta mitt visakort samt pin osv, sen skattekontoret osv! En del att göra så perfekt att börja sent!! :) känns helt okej att komma tillbaka efter en veckas ledighet! Finns ju vissa undantag men bara bita ihop! :) Pengar, drömmar & planer är det man får tänka på!

Ska lägga mig och kolla paradise hotell nu! :)
Imorn bitti hörs vi! Nattinatt!!

OVER&OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0