3 AUGUSTI

hola, jag lever, jag e inte død. Børjar må riktigt bra, måste bero på jag inte e hemma i ruttna ua utan i mysiga hønefoss!
Imorn blir de hem några dagar, sis fyller ju år på tis.. :) Så måste ju fira henne, æven ge lillan en present som blitt hela 4 år. Stora tjejen. :) Saknar bus enormt. Hon føljer nog med upp næsta gång.. De ska bli mysigt.

Imorn ska vi æven handla klart sis presenter, blir på nordby\s køpcenter :) Stort som fan o. vill bara handla aaallt. 15.000 att brænna dær hade inte varit några problem alls. Men som sagt, nu e de kæra syster som fyller år!
Ska førsøka ta o. fira henne på onsdag i lysekil ! :) Får se hur de blir med det dæra. MEN min rehab vecka har jag verkligen behøvts HAHA, illa dær ett tag.


Ska snart sova, e ap trøtt, ska bara ta mig hem till huset :) Spøregnar gør de oxå! Jippi... Ska ju upp tidigt før hemresa! Undra om jag kommer somna? det børjar ju redan ljusna! Hmm, hoppas på de. Suck, kænns bra men ændå inte.. Uddevalla e ju uddevalla! Men på tisdag ska bli så fruktansvært underbart, trodde aldrig detta. Får se hur de blir.. De ænda jag kan sæga ær " ONE love, thats it. " :)

hørs imorn ( senare idag )
OVER&OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0