7 APRIL

godmorron sunshine´s.

Jobbar, sitter och dricker lite kaffe som vanligt! :) Morgonen har bråkat rejält med mig. Kassa apparaten la av helt och hållet! :/ Ringde martina som i sin tur ringde vidare men det funkade inte på nått jävla sett pga en stjärna i hörnet! Men stålmorsan fixa det galant efter lite tryck! :) Bra tur jag har henne här annars hade mitt tålamod lagt av i bott :) haha!!

Paketen kom nyss så dom ska ja registrera! Men tänkte ringa min kärabror och höra om han vill komma på besök till mig :) Han e väl på gymmet nu men hoppas han snart e klar :) Blir även fika sen nere på rådhuset med han oxå! Det e mysigt. Tjöta och kolla på folk! skönt att ha han och prata med !!!


Annars så vet ja inte... hmm, vad jag ska ta upp :) Känner bara en saknad långt innomej som aldrig kan lägga av! Det e riktigt jobbig och plågsamt. Men med mina nära & kära som jag har nära mig så går det bättre dag för dag. Men jobbigt är det. Kommer inte släppa taget.

over&out

 
jag&martina.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0