3 APRIL

hej hopp! sitter på jobbet och surfar lite. Varit rätt lugnt men nu börjar det röra på sig :) Tobbe har precis varit här och kollat in skyltarna! :) Ska skaffa nya och det kommer piffa upp rejält tror jag :) ska spännande! Sitter för övrigt och planerar sommren! kommer ju så klart bli baden en hel del, smögen, tanum, lysekil, peace&love, ayia napa osv. även åka ner till malmö och träffa den otroligt goa annelie :) Vara där en helg och grilla träffa nya folk och sen ut och göra malmö osäkert. Fyfasen vad roligt, det ligger nog på topplistan av det jag mest ser framemot. även drar jag och sis till napa under student veckan... Bara försvinna då eftersom jag garnterat får ångest där eftersom det skulle vara jag haha! Så jag drar min egna studentsemester ;) fylla och bad med sol! härligt... ser verkligen framemot sommarn! kommer bli kanon! :) Ne nu måste jag göra iordning här lite! Martina kommer inte förens halv 3 :/ Så då slutar jag äntligen! ledig i helgen med! wiho! ;) idag blir det vartfall harrys! ska bli kul! tobbe, henke och dom hade väl lust att hänga med :) hoppas på krille osv med! kommer bli en bra kväll. känner det på mejj... :) fick även ett skummt sms som skulle gjort mig arg men de känns nästan bara bra! knep! men vi hörs sen. over&out.                                                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0