16 APRIL

Hej allihopa. Varit as dålig på blogga men inte kännt för nått. Allt har bara varit trist och tråkigt. Ena stunden ledsen, andra glad, andra irreterad och ibland allt på en gång! Känner att man går igenom en period som inte e den bästa just nu! Men vi får hoppas på att det blir bättre snart, väldigt snart :) Får försöka vara lite posetiv vart fall! Lyssnar på en asgo remix av foreveryoung! Tänk hur jävla cpbra den låten är alltså! Aja.. Fönster gubbarna har varit här och mätt rutor osv. Vill ha ny ruta, jag vill ha tobak, jag vill ha miljoner! :) kan nån ge mig detta ? hehe..

Jag känner inte för nått, ena dagen saknar jag dig så det gör riktigtriktigt jävla ont. Andra dagen känns det okej och jag kan iaf le och skratta.. Det gör så ont, så fruktansvärt ont och går inte en enda minut utan mina tankar är hos dig! Känner du inte att jag är hos dig hela tiden ? Känns ibland som om jag ligger brevid dig och sover. Blir omkramad och pussad. Men helt plötsligt då vaknar jag i mitt mörka rum ensam i min säng och då kommer mina tårar. Helt otroligt att det finns några mer inom mig. Så många tårar och tankar. är fruktanvsvärt arg på dig. Men samtidigt otroligt glad. Arg för det blev som det blev, men ändå arg på mig själv att jag lät dig komma ända in till mitt hjärta. Glad för att jag tog chansen och åkte ner för till dej för 1½ år sedan.  Men allt hade varit så mkt lättare om jag inte åkte ner och träffa dig & lärde känna dig. Du är ju så speciell & vill att du bara ska vara min! Jag föll för dig. Men du sparka! 1½ år har vi träffats, det har hänt mkt och man sätt hur långt fram vi kommit. Jag vet att detta inte är slutet, jag vet hur vi fungerar, jag vet hur det kommer bli! Halka tillbaka på ruta ett. Men jag vill till dig nu! Vi kan besrkiva oss som tom&jerry!
  OVER &OUT

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äre den där göteborgskillen du skriver om?

2009-04-19 @ 16:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0