Little miss sunshine!

-

Idag vaknade jag väl vid ca 09.00 - Skönt att gå upp så tidigt. Klädde på mej osv sen drog jag & mamma till arbetsförmedlingen för att skriva in mig osv. Men var ju sån jävla kö så vi drog till stan ist och kika! Köpte ett  par örhängen, en mössa & ett par skor :) Jätte nöjd. Sen ringde sis & fråga ifall ja skulle med till emaus med henne, maria, lillan & samuel! Så det gjorde jag! Vi åkte dit, satt där & sola & drack kaffe osv hade de jätte mysigt innan alla getter blev helt galna! Så vi gick ner & kolla kaniner osv ist. Sen åkte ja sis &  lillan till stan  & tog en fika på rådhuset! Cissi var så trött så vi åkte hem efter de. Så nu sitter jag här & kollar top model repris & har allmänt skit tråkigt. Hmm. Vad kan man göra ? Vet ni något skoj ? Iaf så ska jag träffa min bror sen & dra ner till gymmet & pumpa haha! Somnar jäkla gott efteråt alltså. Blir la nån film sen oså me. 

Imorn blir det antagligen calle :) Så åker väl ner till han vid 18.00 tiden! Ska bli mys!  gillar och komma bort sådär! Känns faktist skönt! Även att de bara e i gbg så känns det ändå skönt liksom fast jag e ju sån som ALLTID vill sova hemma haha! Hemlängtan  än typ,  nedå kanske inte så illa men haha!



Föresten så har jag tagit bort ALLA mina blogg inlägg! Fattar ni, de svir rätt gött nu eftersom de e så roligt att läsa då & då! Men nix, nu e dom borta utan 3 stycken tror ja! Så nu ska ja verkligen börja blogga igen & berätta om mitt underbara liv hehe!


puss & smack / jess.

( Vi blev nästan uppätna!  )



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0