SEX AND THE CITY!

hjkk





Nyss duschat & frächat till mig efter en promenad me min bror! Sjukt att man kan känna sig så fräch av en dusch! Mår prima skinka! Hämta även sis & anki! Körde sis till skogslyckans ica för hon skulle hämta sitt mobilabredbandsgrej! Men vi var där kvarit 9 & man skulle vara där senast 20.00 ifall man skulle hämta paket haha! Segt änna. Körde sedan anki till hennes jobb & nu sitter ja då här igen :) Så klart när vi kommit hem & satt oss så fick jag reda på att sis bränt ner sex and the city filmen hos kristian! Yääy, kul att få reda på de när vi e hemma! Ja som så jävla gärna vill se den hehe! SURT!

Ska iaf ta att sätta på nån film här & sen försöka sova eftersom ja ska upp klockan nio imon :) Börjar faktist bli lite små seg! Tandvärk har jag me! illa med mig ;D


Alla får ha det så bra så får ni läsa min blogg imorn med :)
god natt & sussa så gott :)
Puss & smack / Jess



I find my paradise
When you look me in the eyes






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0