PARK LANE / HARDROCK CAFÉ!

idag har varit rätt lungt. Vaknade innan morfar kom hit & skulle hjälpa till med en lampa!  Klädde på mig & sen drog jag till stan! Tog en fika & kika lite! Köpte ny foundation & skor! Sjukt läckra! De var bara jag så fick bli ett sånna! De kommer kort på dom! Sen träffa jag sis, fanny & gull ungen neo :) Fanny skulle göra manikyr så vi passa neo en stund!  gick till cactuz & käkade för neo skulle ha mat! Tänk, ungen skrattar då bare hele tin :)

Nu har jag sovit en stund i soffan & ska se film om ett tag. Blir nog poker filmen 21 ! Tänkte kolla idol nu en stund! Haha bra dåligt att de e nya jurymedlemmar! De blir nog inte så bra i år tror jag! Inte för att ja följer de & har nårra speciella åsikter! memmen vad vet vet =)

På fredag blir de utekväll i gbg med sis & hennes två arbeteskamrater! Kommer bli sjukt kul! Ska kanske träffa fiddy med :) ojojoj lär la bli tubbel haha! Nerå, han tippsa oss om park lane! Kika sidan & de verkar grymmt frächt! Nån b-kändis krog av nått slag :S Haha första bästa b-kändisen ber jag om atograf  HAHA nerå.  JAH men de här går nog bra! Kommer vartfall bli SKITKUL! :) Med mina nya dojjer ska jag göra göteborg osäker :) ( Vi e ju inte på hemmaplan som tur är! Nu får vi bete oss hur som helst ) HAHA!


Ska kolla idol nu! :) Skriver nog nårra rader ikväll !


Puss & smack / jess


mm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0