HIPPHIPP HURRA FÖR MEJ & MAMMA!

yes, idag är man då 18. Känns faktist inte nått speciellt eftersom jag varit på krogen i typ 1½ år & gjort de ja kännt för liksom! Men visst fan känns de härligt att fylla. Sitter i soffan lite små bakis & ska snart hoppa in i duschen för de blir ju lite små kalas sen! Pappi kommer även vid 20.00 ! Igår festade vi! Det var bara jag, sis, linda, nattis, dildo, john, lina & gorm! Fanny, eleine, maria m.m kunde inte komma som ja gärna velat haft här! Men som dom sa! De tar vi igen ! :) Natten blev inte sådär jätte bra, lite tårar när ja kom hem & lite sisådär! Förstått ännu en gång att de e en gris som jag tyckt om! Men vet ni vad, jag e trött på detta så nu e de slut på de !!!slut , finich, byebye, game over - Ja HEJDÅ!

Nårra bilder kommer här. Skriver desutom mer sen :)


mmmmm
mmm



Mer bilder kommer. Måste verkligen hoppa in i en varm dusch! Men tack för kvällen vänner! Väntar på att få fira med eleine, maria, fanny & brooooors med! Men en sak! MIN SYSTER E BÄST!

/ Puss&smack!


Mamma, du e den bästa som finns! Ja älskar dej så oerhört mycket. Och tack för inatt för du alltid finns för mej & tröstar mej! Du e min största förebild & finns inte nån som dej! 3 ord, ja älskar dej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0