Here we come!

Klänningen fixad, biljetterna fixade, skjutsen fixad. Here we come göteborg! :) Fan vad roligt vi ska ha tjejer! Blir lite firande pga varken fanny eller kila var med när ja fyllde. Så ist ska vi på årets hjödpunkt & dansa loss ända tills 04.00 och vara kungar i baren haha! Nerå, men fan va skoj vi ska ha! Innan ska ja & kila! Kanske mamma gå till cheers & käka & ta en öl/glas vin! Sedan hem till martyparty på förferre & sen drar de igång! Tror detta kan bli riktigt grymt! Får se vart man hamnar sedan! Antingen i en bil hem eller masthugget! yeye skoj ska de iaf bli! Veckan som 18 åring har varit bra ;) haha! Var igår på butlers med sis eva & mams & käka! Sen så stanna ja & sis kvar och tog ett par öl! Har handlat cigg, varit på krogen & handlat i baren & ingenstans har dom frågat om legg! Vill ju visa MITT riktiga ärliga legg! haha.

Nattis har varit här & masserat min rygg / nacke pga att jag har haft huvudvärk/migrän/stress&spänn huvudvärk i ca 3 dar & jag orkar verkligen inte en till sån här dag! Ja bara spyr påt! Jajuste, ja bara spyrpåt! pleas, vill inte ha ont imon jöe.


Inte hänt nått speciellt, har ej tid att skriva för mamma kommer snart in hon e ute med busan! Så ska vi kolla klart på mordblabla nått! Sket bra serie! Fastna i den totalt så börja se den! Mordkomitionen tror jag den heter :)
5 av 5 guldkorn!


Nattinatt, skriver faktist imorn! :)
Puss & Smack / Jess



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0