Meningslöst alltihopa!

Sitter & kollar film nu med mamma. Sett lite av den förut och då har den varit lite små seg så nu när vi e i början så tänkte jag ta att skriva lite.. Idag jobbade jag i sis kiosk :) Öppnade 09.00 och slutade 12.30 typ. Inte jobbigt bara trevligt. Mamma var med så det gick hyffsat snabbt och kan ju kassan nu osv så det e inte så värst avancerat. Gott det. Åkte för att simma med linda där det var fullpackat =) Massa skolor, det var lite segt eftersom vi e vana och bada ensamma typ tidigt på morran haha! Sedan gick jag till mamma och vi åkte till brorsans verkstad för att tjöta & senare åkte jag upp och drack kaffe med kila :) Trevligt. Saknar henne så jävla mycket nu när vi aldrig ses nått :( Sen saknar jag pappi, önskade verkligen att vi sågs mer än vad vi gör. Typ var tredje vecka och då kanske det varar i 45 minuter. Tråkigt är det. Älskar han och saknar han så mkt så att jag ibland bara vill lägga mig och grina. Inte för att jag inte har det bra som jag har det! Vi har det hur bra som helst. Men pappi e ju pappi... Vill bara krama om han och berätta hur mycket jag älskar han!! Men innerst inne så vet han nog de. Hade bara varit bättre om han bodde här i uddevalla som han helst vill! Då hade det varit mycket bättre... Sedan så.. Jag vill träna, jag vill gå upp varje morgon och känna att livet e underbart, att allt löser sig, att man faktist kan gå vidare, att man kan bara man vill, att man e stark, att allt e helt underbart och att kunna släppa taget. DET vill jag kunna göra. Och det erkänner jag nu att jag inte alltid kan faktist. Jag vill ha en pojkvän med. Men allt kan man väl inte få / känna antar jag! :) Det e åt helvete vissa dagar säger jag bara. Jag mår illa när jag tänker på hur jag själv fungerar. Hur jag tycker & hur jag känner. Jag vill kunna vara såppas stark så jag känner allt det här. Jag vill så gärna börja träna men jag har ingen ork el vilja. ( Inget med min lathet att göra ) åh. snälla, kan jag få vakna upp imorn och allt e bra? :) Snälla. Bara för 1 dag. Snälla..

Vill kunna försöka sätta mål för mig själv och slutföra dom.
Jag vill börja frisörutbildning.
Jag vill flytta & känna nytt folk.
Jag vill starta ett nytt liv. Inte här utan någon annan stans!




Nåja, jag älskar iaf min underbara familj som alltid ställer upp för mig i vårt & tort. Ni e bäst & de kommer ni alltid att vara.




when i close my eyes it's you i see and i hate it.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0