24 NOVEMBER.

Sitter i kiosken och ska snart äntligen stänga! E trött & har huvudvärk. Sprungit på överby hela dagen så e helt slut känner jag! Men e sket nöjd över det jag handlat idag! :) Det blev nya träningskläder. Linne / byxa. Jätte snyggt och även skönt att ha på sig :) Sen blev det en väska, smink, hårfärg, underkläder, pjamasbyxor & as läckra klackpumps! Svartlack med chockrosa sömmar! E verkligen jätte nöjd! Mamma fick köpt sig en jacka, väska, kläder och lite sisådär ! Det e hon verkligen värd. Hon kan ju inte gå runt och frysa ute nu, det e ju dödskallt. Desutom unnar hon sig ALDRIG nått. Så detta var på tiden! Såg att hon hade ångest över de hon köpt till sig haha! Men tur hon gjorde de! älskade mams <3  Nu ska jag snart äntligen hem, färga håret & äta lite. Ska ju bli blondie igen som sagt :) Det trivs jag nog bäst i och saknar det massor haha! Imorn e tanken jag ska träna, träffa linda och ska till läkaren! Så blir en lugn dag! :) Skönt det. Ne nu ska jag börja packa ihop :) Ha det så bra alla så höres vi imorn! ;) Kram mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0