VILL HEM.

Ja det är det rätta ordet nu! Fyfan vad segt det varit i kiosken. Har ju inte haft nått att glo på nätet heller eftersom jag redan kollat allt =) Nu e mammi & busan här. Blir att vi åker och köper käk på monas och sen hem för att kolla tv & bara mysa. Så det ska bli jäkligt skönt att komma härifrån känner jag just nu! :) hehe.  Klockan e halv 7 vi stänger ju nu 7. Bara en halvtimme kvar & börja packa ihop & räkna kassan om en kvart! YEAH. Detsutom ska jag till frisörskolan på mån och diskutera lite med mitt hår. Ska köra på blondt nu! JAG VILL HA DET & SKA HA DET. Blondin på nyår e tanken! Hoppas :)


( Jag i kort och blondt hår :) Ett riktigt gammalt och fult kort haha! )

äää



Kommentarer
Postat av: Lindaa

Supersööt bild ju :)

2008-12-20 @ 13:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0