ÖPPNA DIN DÖRR!

Jau, sitter och lyssnar på den! Tänker så på lille natts min! Saknar änna vår tid! Vi hade så jävla kul :) det var helt GALET! :) Vilka sjuka grejer du jag & marcus hade för oss! Men även så jävla kul! Ni var ju fan inneboende hos mej!  :) vilka kvällar, nätter, fyller, carnevaler, tjaffs, och en jävla massa SKRATT! :) Hade ja kunnat så tro mig! Hade spolat tillbaka tiden DIREKT m snabbspolningen t.om :) Saknar er mina vänner!


Nåja, klockan börjar bli lite mkt nu :) Snart halv 7! Går väl upp och gör iordning mig vid 7 så ja e klar till 8 och snabbt sticker iväg sen till sis! :) sugen på både grogg och idol :) Sett och kollat på ett så jävla roligt klipp som robin b gjorde! HAHA. Sån sköning! Skrattar bara ja tänker påt! Yeye! Jag och linda har nu kört sten sax påse & sanning o. konsekvens på msn! :P fördriver tiden lite =) Nu kör vi nån ronny/ragge snack :S Börjar bli lite orolig här =)



Hoppas ni har en trevlig kväll för det ska då jag ha :) puss & nyp i stjärten!

Kommentarer
Postat av: nattis

åå den låten e lite bra den=) jag saknar våran tid oerhört mycke oxå skulle bara vilja att allt var som då..vi hade så kul jess min lilla going.... hade lite roliga saker för oss då å då hehe...älskar dig puss puss

2008-12-13 @ 14:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0