9 DECEMBER.

Vaknade vid halv 10 idag. Det var skönt! Då var morfar där o. hälsade på! Sen körde mamma upp sis till jobbet. Så gjorde jag iordning mig och lite sisådär så åkte vi till stan sen :) Vid 12.00 hade jag eva, det var ju lite segt! Men vi gick och tog en fika på kitchen sen kika lite i affärer! Köpte en jätte fin klänning på b-young :) Gilla den som bareden! Tummen upp! Trodde jag skulle ha eva imon med det var ju idag! desutom var de as skönt med bara 1½ tim :) Ingenting ju! Så åker inte sis till asås så drar jag o. simmar med lindis imon :) Ska bli as skönt! Hoppas änna hon inte åker haha! :) Ja vad ska man säga mer då! Grejat lite tidningar som kommit idag osv :) Väntar på lite tobak med! Gott o. ha hemma liksom!


Ska ta & städa lite för sis har varit här & då är det STÖKIGT! Júst det martina! DU FÅR STÄDA :)
Nerå det e inte så farligt faktist! Älskar dig ändå! Därför ska jag ta och lägga in en bild på oss :) Love you rocksis!


hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0