7 DECEMBER.

Hejhopp. Som vanligt sitter jag här på jobbet och degar :) Mamma e för övrigt nere med sis på stan och fikar! Vill oxå gå på stan och bara va ledig. Men det känns som om jag inte har tid med nått längre. Känns som om allt har förändrats så fort. Jag jobbar ju 7 dagar i veckan! Det e ju inte jätte långa pass men iaf 6 tim. Jobbar jag kväll så kan man ju gå till stan en sväng och så där. Men jobbar man dag så vill man änna hem när man slutat och varva ner lite! Sen e klockan soppas mkt så man bara vill kolla tv och sen lägga sig! Nu somnar ju jag vid ca 23. Rätt bra att komma igång med dygnet så. Att gå upp tidigt och somna tidigt! Men bestämmt mej att nu i veckan ska jag börja sola! Har ju gym kort på westcoste och de e ju gratis solning + att de e helt okej solarium. Jag måste få upp piggmäntet och bli brun! man ser så mkt frächare ut och känner sig desutom! sen nu i veckan ska jag försöka ta gymmet med sis! Imorn kväll tror jag det blir att vi ska gå dit och då ska jag köra så det bara ryker. Lust att köra nått pass med men vet inte riktigt vad. Spinning e jag sugen på att börja och det sa ju även annelie var jätte bra. Viktminskning + motion & det stämmer ju! Så kanske ska försöka dra nått pass i veckan! Börja få in att det e träning&jobb som gäller! Bara jag börjar och kommer i gång i nårra dagar så har man ju redan fått in rutinen! Hm ja, vill ju så gärna! Har viljan ! nu e det bara orken! Ne men nu ska vi köra!

I veckan ska jag jobba kväll! Känns rätt gott faktist att kunna träna och sola på morran då. Sen när jag jobbar kväll så tar ja ju gymmet & solningen på kvällen! Ska försöka peppa upp syrran så det blir fart på grejerna! Men imon så jobbar jag tidigt ändå pga martina ska till asås! Det gillar jag inte riktigt menmen! Det kan ju vara jag nångång som vill ha ledigt! Lite gott med för nu står hon i skuld till mig haha! Nemen, jobbat ett par timmar längre för henne och det hade ju kännt kanon om att få börja senare ! :) Jau, så e det med det! Finns väl inte så mkt annat att säga. vill göra nått här i kiosken men det e ju städat osv så finns ju knappt nått att göra! Jo, jag håller på att kolla in tatueringar! E sjukt sugen på att gadda mig. Och då tror jag det blir nått på ryggen ! Nån maffig grej! Från rumpan och upp! Typ nån blomranka eller nått sånt där med lite kinatecken i kanske! Finns ju så sjukt mkt så det e ju fan inte lätt alltså haha! Och då blir det ju min personliga tatuerare mappi som ska köra ! :)  hehe 

Ne nu ska jag försöka hitta på nått & göra här även ta en cigg! Men vi höres sen gullungar! puss & nyp i stjärten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0