30 DECEMBER

hejhopp! precis fått kläder på mej & sminkat mig! Sitter & röker och tänker på hur skönt det ska bli att det nya året snart börjar. Och det ska bli helt annorlunda. Nytt år, nya möjligheter & nya händerlser. Ska bli spännande men slår vad om att det kommer vara bra likt detta året. Nejdå, ser framemot körkort, roadtrips, sommaren 09, thailand osv. Ska bli kul.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Blir nog rätt mkt slapp. Ska iaf äta middag hos mormor klockan 17.00 !
nu ska jag åka till stan! Ska kolla in en klipptid och få fixat så mitt löshår ser lite bättre ut. Imorn blir det nyår fest! Ska bli roligt. Blir nog hos nattis. Middag först sen förfesta och sen dra vidare till emil! Blir nog bra mkt roligare än krogen iaf! Så får hoppas detta blir riktigtrirktigt najs! Men inga tvek på det med natta in tha haaaaaouse ! HAHA.



Vi hörs sen. Pussen jess!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0