29 DECEMBER

gomorron sunshines.

vaknade nyss så nu sitter jag i köket och bara degar :) Skönt faktiskt. Hade varit gott med en kopp kaffe så det får jag nog sätta på snart. Väldans gott och vakna upp & inte vara nått större bakis. Idag blir det grejja i kiosken. Alltså packa, packa & packa :) Sen ville martina till torp med mamma men ska försöka tigga med mig och höra om vi inte ska åka till trollhättan ist :) Igår var pappi här. jätte kul att se han osv. Fick tackat för datorn och tjöta lite osådär.. Saknat han. Idag vet jag inte riktigt mer vad som händer och inte resten av veckan heller. Nyår har jag ingen aning om, det suger. Nattis bjöd mig till henne. Dom skulle äta middag och sen ut till bonnemil och lite så. Surt bara att vara ända i bokenäs men och andra sidan e det ju inget större att vara i stan ändå för då går man till krogen och det e ju sjukt tråkigt!! Men får fundera på detta lite :) Nu måste jag klä på mig. Sen sticka iväg till korren SUCK! jaja. hoppas ni får en bra dag så hörs vi :) Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0