21 DECEMBER

haha ja tjena! Inte en ända julklapp än! PANIK! får bli julshoppa imon =) trevligt. Ska även bli gott att få lite ledigt nu snart. Sen så hoppas ja verkligen att det kommer snö! det e ju så mysigt och det måste bara komma på jul. Snö e mys.  :) Igår festade jag & lindis ju. Jävla skit, blev så illamående i slutet innan vi skulle dra skit jobbigt verkligen. Sen fick vi åkt ner till stan! Sluta med att jag tog en taxi hem :( Ville med ut jävla skit säger jag! men aja! gjorde inte slut på massa pengar vartfall :p haha!! Imorn så ska jag handla lite är det tänkt! Eller ja, börjar ju tre. Men måste fått handla det viktigaste iaf. Sen prata med bror min så jag får pengar till både martinas & mammas julklappar :)

Nu kommer snart sis & mams! Ska ta och ringa bästekila nu innan :)
Ha det kanon så länge så höresvi senare ;) puss & nyp i stjärten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0