16 DECEMBER

hejhej. Sitter på jobbet och börjar bli på bättre humör tack och lov! Skulle ringa och prata av mej till lidnis men seg som hon e så svara hon inte :p Jävla svikare va. Haha, nedå hon grejar väl som vanligt :) Nåja, skulle egentligen till frissan idag! Färga håret och klippa mig osv. Klockan 12.30 skulle det vara. Sis skulle ju ta 10 tåget hem så hon va hemma tidigt så jag för en gångsskull kunde få sluta tidigare! Ringde och terra henne imorse men som sagt. Klockan halv 11 vaknade hon! Hon skulle städa och blablablablabla! Så jävligt bäst för henne e att hon e hemma 15.00. Skulle julhandlat idag osv men det skiter väl sig. Hon e bra och förstöra dagar hon. Men imorn får hon nog fan ta hela dagen! Fick ju ändra min tid på frisörskolan och tacka gud! Dom hade tid imorn 12.00! Tuuuur. :) Så ska dit och greja håret och torsdag el fre ska jag åka till götelaborg och få köpt mig lite hår oxå ;) Kanske blir torp idag med mamma! hade tänkt överby men får se. Det brukar ju vara lite lugnare där än vad det är på torp! Har ni några jultips ???? För jag har fan ingen aning om vad jag ska köpa!

Igår var jag hos lillan & kila! :) Det var lite jobbigt osådär men... Jag hoppas att det löser sig och kila förstår att är man frisk i huvudet så gör man inte så som "dom" gjorde! Jävla as. Kan inte säga mer än att, dra åt helvete.
Älskar kila mest utav allt och känns så fruktansvärt jobbigt att se någon så ledsen osv och att man inte
kan göra ett ända skit! Känns jätte jobbigt. ska ta och ringa henne nu! :)


Höres sen. Måste ringa kila :) Kram & Köss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0