14 DECEMBER

Hejhopp hallå! Nu sitter man på jobbet och segar. Hatar söndagar! Har iaf haft en lite småsmärtsam dag :) Tatuerade mig idag. Mappi kom & hämtade mig vid en 09.45. Åkte till studion och satte tatueringen på plats och börja gadda! Gjorde inte så farligt ont som jag trodde och klara göra klart hela! Tog ändå 2½ - 3 timmar!! Men det var det absolut värt! Är så jävla nöjd alltså :) Blev bättre resultat än vad ja kunnat hoppats på. Sen blev ja omplåstrad runt hela mig haha och sen drog jag & mammi till stan och kika lite. Köpte en kläning och sådär :)


Ikväll ska vi äta tacos, det ska bli as gött. Sen imon så ska jag till gymmet. Jobbar ju tidigt denna vecka så mamma får hämta mig på gymmet. :) Ska bli skönt att få träna lite. Sola får jag ju inte göra nu. Det e synd men... Lägger in en bild på min fina tatuering ikv när ja kommit mig hem! har sladden hemma. Så vi höres sen kössar! puss och nyp i stjärten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0