13 DECEMBER

Hejhopp! Nu sitter man på jobbet & tänker lite på gårdagen! VAD FAN HÄNDE!? haha sis kommer inte heller ihåg så mkt. Kanske inte så konstigt pga vi drack ju nästan upp en 7a vodka var + ute på krogen :) Jävla svamp e vad jag är! Blir så trött på mig själv så! Haha. Det var iaf en rolig kväll och träffa en del! Kommer inte riktigt ihåg vilka men iaf att det var folk ja tjöta med + martina & lindis har informerat mig lite. HAHA. Jo men så är det. Ikväll blir det bara lungt, ska laga nått käka sen och bara slappa! martina ville ja skulle komma till henne och äta men vet inte om jag orkar allvarligt! :/ Men vi får se hur vi gör! Ne nu måste ja greja här SUCK. Vill bara hem. Men som tur är det bara 3 tim kvar. Imorn blir det gaddning klockan 10.00 PIP! :) Men jag skriver mer sen! Hatkanon :) Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0