12 DECEMBER

ja och det menas med att det e idolfinalen idag hihi wööw! Fasiken vad bra! Slutar 8 dock men kanske får dra igen nån min tidigare ;) Ska hem till sis och kolla in det samtidigt som vi ska dricka massa spriiiiit för idag blir det utgång. Cheers & GG skulle jag väl tro! Ne men det blir så! Ska bli roligt! Får hoppas på en bra kväll bara. Men det blir det säkert :) Idag vakna jag samma til 8.00, sen var vi nere på gymmet klockan halv 9 och då blev de träning! Har verkligen värk i hela mig men då vet man att de tatt nått iaf ;) Nästa vecka tänkte ja försöka köra lite pass. :) Blir ett på fre nästa vecka vart fall men blir nog nått mer! Får se vad bara :) Verkligne fått in träningskänslan nu och det känns kanoners :) ...

imorn blir det feting lungt. Kanske c iof. Men blir det inte så, så blir det filmer i en hög, nån gomat sen stensomna för ska ju gadda mig på söndag kl. 10. Mappi kom nyss och han hade förstorat upp den osvosv! WAH längtar så jäkla mkt alltså! :) hoppas den blir klar med en gång men det e stort tvek! Blir nog kanske 3! Iaf 2 omgångar. yeah..


Ne nu ska ja kika runt lite och blir nog 1 rad el 2 ikv innana ja slutar :) KRAM PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0