11 DECEMBER

Ja fan vad tiden går fort! det e mkt grejer som snurrar i huvudet nu skall ni veta! julklappar, nyår, pengar M.M!!!! Det e fan inte lätt alltså! men skönt att vi i familjen inte ska bry oss nått större om julklappar! Bara ha en mysig jul & ha trevligt! Jag skiter i julklappar huvudsaken e att pappi kommer. Saknar han så mkt. :( Får ta och ringa han nån dag nu! Känns som om detta kommer bli en riktigtriktigt lyckad jul! Ska även dra ner på fyllan och bara göra det jag ska göra :) Jobba m.m ! Känns bäst så! Jau vad ska man ta upp mer ? :) Idag mår jag iaf hur bra som helst! Allt känns posetivt m.m i morse vid 8 gick jag upp, sen mötte jag sis halv 9 utanför henne. Så tog vi en promenad till gymmet! SHIT VAD KALLT DET VAR!!!  aja! gick bra på gymmet och hann med mkt och kämpa som fan :) Mamma kom och hämta sis utanför 09.40 och dom åkte till korren! Jag tog promenad med busan hem :) ( min hund ) så fick även hon en liten morgon promenad! sen när jag kom hem duscha jag och frächa till mig! Sen kom mamma och vi åkte till krilles verkstad och tjöta och lät tobbe fixa lite med mammas bil! sen till martina och prata med henne och ulf! Sen blev det en kaffe på lejas cafe :) Tycker det e jätte mys. Jäkla gött kaffe även! aja! Imorn ska vi oxå dra till gymmet. sen ska vi till mormor & morfar sen vet jag inte riktigt! jojo det blir nog utgång ja! :) ska bli skoj! Blir väl först cheers sen GG :) Kan nog kanske bli nått.... Hoppas på de iaf! så blir du ju kolla idol sååååklaaaart!!!!! =) Väntat hela veckan på skiten haha! Slutar ju 8 men de får fan bli turbo hem alltså. Sen lördag på lucia blir det nog lugnt! har fan inget större sug. Funderar på calle då :) miss him..  OCH söndag ska jag gadda mig! Wei, längtar änna hihi. Ne nu ska jag greja lite tidningar osv.. Men vi höres sen babes. KRAM PÅ ER!


( min goa vovve busan! )
busan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0