1 / 7 - 2004


Idag är dagen då du försvann för exakt tre år sedan. Eller mja, igår kanske man ska säga eftersom klockan är över tolv. Känner fortfarande din närhet. Känner ibland att du är hos mig. Jag saknar dig så fruktansvärt mycket. Jag har minnena från dig. Och de gör dig till levande. Mina minnen, tankar ah, allt. FAN linnea. Varför just du ? Han ångra sig och tog tillbaka dig. De är inte rätt. Det är inte rätt att du av ALLA personer i världen skulle lämna oss.



Du lös upp våran värd. Med ditt leende. Alltid lika glad.
Kan inte säga mer en att. Jag saknar dig.
Du är inte död för mig, du är bara på en resa
och vi kommer ses en dag. Jag ser fram emot den dagen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0